Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 1.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 2.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 3.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 4.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 5.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 6.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 7.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 8.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 9.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 10.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 11.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 12.
  • Referāts 'Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vērtēšana    4
1.1.  Aktīvu metode    4
1.2.  Ienākumu metode    5
1.3.  Tirgus datu salīdzināšanas metode    6
2.  Kontrolinga ietekme uz uzņēmuma vērtību    7
2.1.  Kontrolinga ietekme uz aktīvu metodes aprēķināto vērtību    7
2.2.  Kontrolinga ietekme uz ienākumu metodes aprēķināto vērtību    8
2.3.  Kontrolinga ietekme uz tirgus datu salīdzināšanas metodes aprēķināto vērtību    9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurai lietai, tiesībām, iespējām ir sava vērtība gan lietotam automobīlim un patentam, gan uzņēmumam. Pie pašreizējiem Latvijas ekonomikas attīstības tempiem, virzīšanos uz Eiropas Savienību, kā arī visas ekonomikas globalizācijas tempiem arvien aktuālāks ir jautājums par uzņēmuma vērtību, kas uzņēmuma vadībai ļautu apzināties uzņēmuma tirgus vērtību, kuru varētu izmantot plānojot uzņēmuma tālāko darbību, piemēram, kā iespējamo garantiju sniegšana kredītiem, pie uzņēmuma apvienošanās būs zināma uzņēmuma vērtība, kura figurētu pārrunās utt.
Tirgus ekonomikas teorijā eksistē divas vērtības – maiņas vērtība un lietošanas vērtība. Tiek uzskatīts, ka tirgus ekonomikas apstākļos primāra ir maiņas vērtība – tirgus cena, arī tādā gadījumā, ja neeksistē pilnīgas konkurences. Otra vērtība tirgus ekonomikā ir, mantas lietošanas vērtība, kas tiek izteikta naudā. Šo vērtību nosaka mantas spēja nākotnē dot labumu vai peļņu.
Šī referāta mērķis ir noskaidrot kā un cik lielā mērā kontrolings, kurš ieviests uzņēmumā ietekmē tā vērtības maiņu, kā arī noskaidrot kā ieviešot kontrolingu uzņēmumā, kurā tas neeksistēja, izmainās tā vērtība gan maiņas vērtības, gan lietošanas vērtības skatījumā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants