Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību mērķi', 1.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 2.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 3.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 4.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 5.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 6.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 7.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 8.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 9.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 10.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 11.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 12.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 13.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 14.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 15.
  • Referāts 'Mācību mērķi', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Kas ir mērķis?    4
3.  Kāpēc vajadzīgi standarti un mērķi    7
4.  Mērķa būtība    8
5.  Mērķu saturs    11
6.  Mērķu hierarhija    14
7.  Secinājumi    15
8.  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Skolotājam vajag pateikt skolēnam ko viņš gaida no skolēna, lai skolēns zina savu turpmāko darbības gaitu, lai varētu realizēt mērķi, kurš jau ir izvirzījies kā viņa mērķis.
Jebkuras konkrētas mācību stundas didaktiskā loģikā nav iedomājama bez virknes: mērķis – līdzeklis-rezultāts. Lai realizētu mērķi ir nepieciešams pielietot līdzekļus, ja būs pielietoti līdzekļi, tad būs arī vērojami rezultāti. ”Lai arī cik vilinoši būtu mērķi, tiem ir graša cena, ja nav līdzekļu to īstenošanai.” Mērķi jau var uzrakstīt, bet viņi ir arī jārealizē, tam ir nepieciešami līdzekļi.
Mainoties sabiedrības vajadzībām, mainās arī mācību procesa mērķi. Sabiedrība jau uzstāda normas, kuras ir jāpilda, lai veiksmīgi skolēns adaptētos tajā.
Audzinātāja mērķa noteikšanas procedūra aptver viņa zināšanas par audzēkņu esošo intelektuālās attīstības un audzinātības līmeni un priekšstatu par to, kādas izmaiņas audzinātāja darbība un uz tās pamata viņa personības intelektuālo attīstību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants