Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 1.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 2.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 3.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 4.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 5.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 6.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 7.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 8.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 9.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 10.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 11.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 12.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 13.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 14.
  • Konspekts 'Globālais un starptautiskais mārketings', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Globālais un starptautiskais mārketings    3
  Stratēģija    5
  Stratēģijas veidi    6
  Starptautiskā mārketinga veidi    10
  Apple SWOT analīze    12
  A/S „Swedbank” PR darbība    13
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir noteikts domāšanas un lēmumu pieņemšanas veids, vadoties no visu patērētāju vajadzībām gan savā valstī, gan citās.
Starptautiskais mārketings ir pasaules tirgus atbildes reakcija uz tādiem procesiem, kā:
• Partnerattiecību veidošanās un paplašināšanās
• Ražošanas iespēju paplašināšanās
• Preču sortimenta ātra atjaunošanās
• Biežas tirgus pieprasījuma izmaiņas
• Konkurences saasināšanās
• Informācijas sistēmu apjoma un kvalitātes uzlabošanās
• Starptautiskais mārketings ir plānveidīga, pastāvīga, aktīva darbība starptautiskā tirgū.

Galvenā atšķirība ir tā, ka starptautiskais mārketings orientējas uz ārzemju patērētāju un viņa vajadzību apmierināšanu. Uzņēmumi, kuri pielieto šo mārketinga veidu savu produktu/piedāvājumu maina atbilstoši tam, ko vēlas pircējs/patērētājs kamēr uzņēmumi, kuri izvēlas globālo mārketingu savu produktu/piedāvājumu nemaina, tas ir tas pats , kas citās valstīs, ar to pašu sastāvu un reklāmu.

Atlants