Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 1.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 2.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 3.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 4.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 5.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 6.
  • Konspekts 'Sēnes - integrētās stundas konspekts 2. klasei ar dominanti dabaszinībās', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sāk ar apli. Pēc sasveicināšanās skolotāja uzdod mīklas:
Stāv kundze uz vienas kājas; kas iet garām, tas paklanās /baravika/
Sarkans galdiņš uz vienas kājas. Uz galdiņa baltas sedziņas. /mušmire/
Dzeltena dāma ar bērnu baru apkārt. /gailene/
Skolēniem tiks rosināta interese par stundas tēmu.
Vai jūs pazīstat daudz sēņu?
Skolotāja rosina atsaukt atmiņā dažas no tām ar V.Reinikas dzejoļa palīdzību. Lasa dzejoli, sēņu nosaukumu vietā apklust, ļaujot bērniem pateikt pašiem. /1. pielikums/

Ko mēs uzzinām no šī dzejolīša? Vai visas sēnes ir ēdamas?
Ko jūs gribētu uzzināt par sēnēm?
Skolotāja izteiktos priekšlikumus uzraksta uz tāfeles, vai lielas lapas

Skolotāja piedāvā aplūkot dažādu sēņu attēlus un noteikt to kopīgās un atšķirīgās pazīmes. Katram pārim jāsaņem vismaz viens indīgās sēnes attēls un 2-3 ēdamo sēņu attēli ar dažādu krāsu cepurītēm un dažāda resnuma kātiņiem.
Skolēni aplūko sēņu attēlus, pa pāriem apspriežas un savus vērojumus ieraksta tabulā. /1. darba lapa/
Katrs pāris pastāsta par saviem secinājumiem. Apkopo gūtos secinājumus.
Kādas sēnes liksim savā sēņu grozā sēņojot?
Kas pārtiek no sēnēm? Kāpēc tās ir nepieciešamas cilvēkam?
Vai jūs zināt, kur ir jāmeklē sēnes?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants