Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 1.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 2.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 3.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 4.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 5.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 6.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 7.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 8.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 9.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 10.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 11.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 12.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 13.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 14.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 15.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 16.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 17.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 18.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 19.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 20.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 21.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 22.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 23.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 24.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 25.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 26.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 27.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 28.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 29.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 30.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 31.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 32.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 33.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 34.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 35.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 36.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 37.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 38.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 39.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 40.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 41.
  • Referāts 'Vidusskolēnu un skolotāju saskarsme mācību procesā', 42.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Saskarsmes raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes aksiomas    8
1.3.  Saskarsmes partneru izvēles kritēriji    9
1.4.  Saskarsmi ietekmējošie faktori    10
1.5.  Saskarsmes veidi    11
1.6.  Saskarsmes barjeras    11
1.7.  Komunikācijas psiholoģiskās barjeras    12
1.8.  Saskarsmes prasmju un iemaņu apgūšana    14
2.  Saskarsmes struktūra    15
2.1.  Saskarsmes partneru savstarpējā uztvere    15
2.2.  Saskarsme kā apmaiņa ar informāciju    17
2.2.1.  Verbālā saskarsme    18
2.2.2.  Neverbālā saskarsme    19
2.2.3.  Pedagoģiskā saskarsme    20
2.2.3.1.  Pedagoģiskās saskarsmes modeļi    20
2.3.  Padomi lektoriem un skolotājiem    23
3.  Pētnieciskā daļa    26
3.1.  Respondentu izlases un izmantoto metodiku apraksts    26
3.2.  Aptaujas rezultāti    26
  Secinājumi    37
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    39
  Pielikums    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc teorētiskās, pētnieciskās daļas izstrādes, iegūto rezultātu apkopošanas un analīzes var secināt:
1. Lai pedagoga un skolēna starpā veidotos veiksmīga saskarsme un saprašanās, ir svarīgi ievērot cieņu pret klausītāju uzskatiem, runājot vajadzētu saglabāt labvēlību, atklātību, draudzīgumu , tad arī skolotājs noteikti sajustu pozitīvu atgriezenisko saiti, to , ka viņu pieņem, ciena un mīl.
Skolotājs runas nobeigumā varētu paslavēt skolēnus par klausīšanos, izteikt cerību, ka turpmākā sadarbība būs tikpat veiksmīga.
2. Cilvēka dzīve bez saskarsmes nav iedomājama.
3. Saskarsme noteikti ir attiecības un ir cilvēka pamatvajadzība, tā ir eksistenciāli nepieciešama.
4. Labvēlīgas attiecības ir cilvēka dzīves greznība - īpaša, reta parādība mūsu savstarpējās attiecībās ikdienā.
5. Darba autore pēc pētnieciskās daļas iegūtajiem rezultātiem secināja, ka 12. klašu skolēni pedagogu paaugstināto toni neuztver tik nopietni kā 10. klašu audzēkņi.
6. Lielākā daļa 12.,11. un 10. klašu skolēni konflikta situācijā ar skolotājiem tiecas aizstāvēt savu viedokli.
7. Lielākā daļa aptaujāto skolēnu(visās klašu grupās) pret skolotājiem izturas ar cieņu, taču liela daļa uzskata, ka viņu izturēšanās pret skolotājiem ir atkarīga no tā, kādi ir skolotāji. Ja skolotāji ir saprotoši un izpalīdzīgi, tad skolēni izturas ar cieņu, ja skolotāji ir nelaipni un neiecietīgi, tad audzēkņi neizrāda cieņu un kļūst rupji.
8. Balstoties uz apkopotajiem un izanalizētajiem anketēšanas rezultātiem, darba autore secina, ka lielākā daļa skolotāju ir saprotoši.

Autora komentārsAtvērt
Atlants