Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Imitējošo modelēšanu – šī metode dod iespēju atspoguļot dažu faktoru ietekmi sistēmā. Izvēloties reklāmas izplatīšanas līdzekļus, var novērtēt : kas notiek, ja izmanto šo reklāmas budžeta līdzekļu sadales plānu. Tomēr imitācijas modeļiem ir daži trūkumi, kas ierobežo to lietošanas iespējas, piemēram : modelēšanas procesā parasti netiek iekļautas dažādas reklāmas efektivitātes funkcijas; modelēšana pati par sevi nedod iespēju izstrādāt efektīvu reklāmas budžetu u.c.
Komplekso modelēšanu – kompleksie modeļi pēc savas sarežģītības un vērā ņemamo mainīgo lielumu skaita būtiski pārspēj iepriekšējos modeļus. Viens no modeļiem ir Mediac. Šis modelis nodrošina iespēju ar datoru analizēt lielu skaitu datu, kas attiecas uz mārketingu, reklāmu darbību, masu informācijas līdzekļu izmantošanu. Izvirzītais mērķis ir realizācijas maksimalizēšana. Modeļa pamatā ir pieņēmums, ka līdz ar ziņojumu skaita palielināšanos, pieaug arī realizācijas apjoms, taču ar samazināšanās tendenci. Tāpēc tas palīdz noteikt arī to reklāmas ziņojumu skaitu, kāds dod iespēju maksimalizēt realizācijas apjomu, par katru no izraudzītājiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem noteiktā laika periodā. Modelis domāts darbam reālā laika mērogā, dialoga režīmā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants