Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmais solis internacionālas darbības izveidošanai ir izlemt kāda veida darbības lietot. Ir trīs pamata modeļi starptautiskas reklāmas darbībām.
„Sākšana no skrambas”. Iesācēji ārzemju paplašināšanās jautājumos sākotnēji nosūta darbinieku komandu ar pilnu atbildību uz attiecīgo valsti, lai tie nodibinātu ofisu. Bieži šie ofisi ir dibināti ar mērķi, lai apkalpotu vienu vai vairākus pašmāju kontus; aģentūras netika uzskatītas par ievērojamiem peļņas gūšanas avotiem. 1
„Nopērkot līdzdalību”. Pēc 1950. gada arvien biežāk tika pielietota metode investēt esošās aģentūrās, lai nodibinātu starptautiski stingras pozīcijas. Iekļūšana jau esošā organizācijā, dod tūlītēju skaidrību un ticamību svešajā valstī, un tas var būt arī vienīgais veids, kā iekļūt kādā valstī, ja vietējās varas iestādes neatļauj, ka viņu zemē uzņēmumi pieder ārzemniekiem.
„Kopuzņēmums”. Tā ir formāla savienība starp divām pastāvošām kompānijām, kontroli sadalot vienādi abiem uzņēmumiem. No otras puses kopuzņēmums var darboties kā vienošanās starp diviem uzņēmumiem, lai veicinātu starptautisku servisu, kad viens no uzņēmumiem nevēlas dibināt pilnu atzaru uzņēmumu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants