Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver:
reklāmu (advertising);
preču realizācijas stimulēšanu (sales promotion);
sabiedriskās saskares (public relations);
personisko apkalpošanu (personal selling).
Šo kompleksu sauc arī par preču virzīšanas metodēm tirgū.
Reklāma ir produktu virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.…

Atlants