Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 1.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 2.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 3.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 4.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 5.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 6.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 7.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 8.
  • Referāts 'Projekts. Reklāmas materiālu savākšana no pastkastītēm', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Otreiz pārstrādāta reklāma    3
  Pētījums par reklāmu pasta kastītēs    4
  Projekta galvenie uzdevumi    5
  Personāla plānošana    6
  Termiņu plānošana    7
  Līdzekļu plānošana    8
  Izdevumu plānošana    9
Darba fragmentsAizvērt

Projekts „Otreiz pārstrādāta reklāma” aizsākās Liepājā 11. Novembrī 2009. gadā. Projekta mērķis ir savākt no iedzīvotājiem reklāmas materiālus, ko tie ikdienas saņem savās pasta kastītēs, un nodot tos otreizējai pārstrādei Līgatnes papīrfabrikā.
Katru dienu cilvēki savā pastkastītē atrod dažādus reklāmas materiālus: lapiņas, bukletus, prospektus u.c. Interesanti, ka reklāmu izplatītāji nekad nav īpaši interesējušies, vai tev šie materiāli patiešām ir nepieciešami. Tiek nocirsti tūkstošiem koku, lai veidotu šos reklāmas materiālus.Pēc tam, kad reklāmas tiek ievietotas pasta kastītēs, tās nereti uzreiz, pat bez izlasīšanas, nonāk atkritumos un izgāstuvēs, jo cilvēkiem reklāma pasta kastītēs vienmēr ir likusies ļoti kaitinoša un uzmācīga un bieži vien cilvēkiem šodienas dzīves ritmā nav laika šķirstīt reklāmas materiālus.
Reklāma pasta kastītēs tik tiešām ir ļoti liels un vēl tā īsti neapzināts ļaunums. Papīra, līdz ar to arī koksnes resursu saglabāšana ir ļoti aktuāla visā pasaulē, jo, taupot papīru, mēs taupām arī mežus, kam ir būtiska nozīme skābekļa ražošanā, gaisa attīrīšanā un bioloģiskās daudzveidības nodrošināšanā. Drukājot reklāmas materiālus, ko nelasa un neizmanto, rodas videi ļoti nedraudzīga situācija un pildās atkritumu izgāztuves. Un pats ļaunākais ir tas, ka tikai ļoti neliela daļa iedzīvotāju papīru izmet tam speciāli paredzētajos konteineros. Visbiežāk iedzīvotāji reklāmas materiālus izmet pie kopējiem atkritumiem un tie netiek pārstrādāti. Jūs teiksiet, ka tas nekādu lielu ļaunumu nenodara, jo papīrs vidē dabiski sadalās? Nu protams, papīrs sadālās dabiski, bet ne jau par to ir runa. Runa ir par to, ka katru dienu bezjēdzīgi tiek nocirsti koki reklāmas materiālu veidošanai. Bezjēdzīgi tiek nocirsti koki, lai pēc tam tie bezjēdzīgi dabiski sadalītos izgāstuvēs.
Diemžēl mēs nekādīgi nevaram izvairīties no reklāmas materiālu saņemšanas savās pasta kastītēs. …

Atlants