Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Informācijas avotu raksturojums. Mājas interneta tīkla "MITS" pieprasījums', 1.
  • Eseja 'Informācijas avotu raksturojums. Mājas interneta tīkla "MITS" pieprasījums', 2.
  • Eseja 'Informācijas avotu raksturojums. Mājas interneta tīkla "MITS" pieprasījums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas meklēšana ir svarīga komponente pircēju lēmumu pieņemšanas procesā, jo patērētāju uzvedību tirgū galvenokārt ietekmē informācija par konkrēto produktu, produktu grupām, ražotāju u.tml. Mūsdienās ir pieejami ļoti daudz un dažādi informācijas avoti. Ja kādreiz informāciju varēja gūt tikai no citām personām, tad tagad to, savas peļņas nolūkos, pārsvarā sludina masu mēdiji (saņemot atlīdzību par reklāmu publicēšanu, atskaņošanu utt.) – televīzija, radio, avīzes, žurnāli, plakāti, reklāma uz un iekš transporta, bukleti, skatlogi... Tātad, attīstoties tehnoloģijām un iespējām – informācijas avotu plašās iespējas attīstās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants