Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 1.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 2.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 3.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 4.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 5.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 6.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 7.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 8.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 9.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 10.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 11.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 12.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 13.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 14.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 15.
  • Prezentācija 'Džohari logs', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Metodes ietekmē
Bērna un nenobriedušas personības logā Atvērtā ,,Es” daļa ir neliela, bet lielāko daļu loga aizņem tas, ko domā citi un tas, ko persona ir noklusējusi un/vai vēlas citiem noklusēt, kā arī tas, ko persona nav apzinājusi.
Jauna darbinieka Atklātais lauks viņa darba vietā ir neliels, jo kolektīvam ir maz zināšanu par jauno komandas locekli. Lai paplašinātu jauna darbinieka Atklāto lauku un veicinātu komandas saliedētību, kolektīvā nepieciešama aktīva pozitīvi ievirzīta komunikācija ar grupas jauno dalībnieku.

Metodes rezultāti
Atklājot kaut ko par sevi, persona var mudināt arī klausītājus atklāt kādus faktus par sevi. Veidojas atgriezeniskā saite – jautājot par sevi citiem, cilvēks uzzina to, ko agrāk nav zinājis, bet kas citiem bijis labi zināms. Tādējādi šī informācija pāriet no Nezināmā loga uz Atklāto logu. Šī saite lielākoties nav atkarīga no paša indivīda, bet gan apkārtējo vēlmei dalīties informācijā.

Metodes riski
Tiek atvērtas lietas, kuras līdz šim esam slēpuši. Tā ir katra apzināta izvēle:
Kam un cik par sevis stāstīt?
Kam un ko par sevi jautāt?
Bieži ir tā, ka otrā redzamo mēs otram bez jautāšanas neatklājam. Jo sevišķi, ja zemapziņas paudums ir pretrunā ar apzināti pausto. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants