Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 1.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 2.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 3.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 4.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 5.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 6.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 7.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 8.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 9.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 10.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 11.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 12.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 13.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 14.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 15.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 16.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 17.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 18.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 19.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 20.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 21.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 22.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 23.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 24.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 25.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 26.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 27.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 28.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 29.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 30.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 31.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 32.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 33.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 34.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 35.
  • Referāts 'Franšīze, zīmols, tēls - uzņēmuma vērtības Latvijā', 36.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  ANOTATION    4
  IEVADS    5
1.  FRANŠĪZES ATTĪSTĪBA LATVIJĀ    6
1.1.  Franšīzes izplatība    8
1.2.  Franšīzes priekšrocības un trūkumi    9
1.3.  Uzņēmumi Latvijā    11
2.  ZĪMOLA VĒRTĪBA LATVIJAS UZŅĒMUMOS    15
3.  UZŅĒMUMA TĒLS, TĀ LOMA UZŅĒMUMU DARBĪBĀ    19
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
  PIELIKUMI    26
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Lai veiksmīgi varētu konkurēt mūsdienu apstākļos, vajag atpazīstamību. Lai to iegūtu ir dažādi ceļi ejami: var iegādāties no zināma uzņēmuma franšīzi, vai spodrināt savu tēlu līdz atpazīstamībai.
Franšīzes ideja ir abpusēja labuma gūšana. Franšīzes devējs gūst iespēju ātros tempos izplatīt sava biznesa koncepciju, neapgrūtinot sevi ar personāla izmaksām un riskiem. Veiksmīgs franšīzes ņēmējs māk harmoniski sadzīvot ar izvēlēto nozari, frančaizinga kompāniju un frančaizinga biznesu kā tādu.
Īpaši plašas iespējas franšīze paver vidējiem un maziem uzņēmumiem, jo faktiski franšīzi uzņēmums var iegādāties kā jau attīstītu biznesu – noteiktas tehnoloģijas, standartus, pazīstamu tirgus zīmi. Savukārt franšīzes devējam franšīze ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā attīstīt savu biznesu un veidot uzņēmumu ķēdi.
Pie tikko dibināta uzņēmuma jau jāsāk nodarboties ar uzņēmuma tēla “spodrināšanu”. Tas nav atstājams uz vēlāku laiku, kad sabiedrībai būs izveidojies jau savs, un bieži arī, ne tāds kā gribētos, priekšstats par uzņēmumu.
Uzņēmuma vērtības ir zīmols un tēls. Pazīstams un mīļš zīmols uzņēmumu paceļ daudz augstākā līmenī, nekā nenozīmīga preču zīme.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants