Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu    4
2.  Pakalpojumu apraksts    5
  Izmitināšana    5
3.  Mārketinga elementi    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX elementu apraksts    10
4.  Uzņēmuma vadība    13
5.  Finanšu aprēķini    14
  Naudas plūsma    15
  Peļņas/Zaudējumu aprēķins    17
  Bilances sastādīšana    17
  Kopsavilkums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

3.Mārketinga elementi
Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. (Mārketings, 2009)
3.1 Mērķa tirgus raksturojums
Precīza mērķa tirgus izvēle ir iespējama, ja tiek veikta detalizēta tirgus pētīšana un potenciālo pircēju vajadzību un vēlmju analīze. Tādejādi uzņēmums var precīzi izlemt, kā veidot savu piedāvājumu, lai tas būtu labāks nekā konkurentiem. (Mārketings, 2009)
Uzņēmums nevar apkalpot visus pircējus, jo būtiski atšķiras to vēlmes, vajadzības un pieprasījums pēc produkta. Tirgus tiek sadalīts atsevišķos pircēju segmentos un tiek izcelti tie, kurus uzņēmums spēj visefektīvāk apkalpot. Apkalpojamie segmenti ir uzņēmuma mērķa tirgi, kur veic noteiktas mārketinga darbības, lai labāk apmierinātu pircēju vajadzības un pieprasījumu. (Mārketings, 2009)
Mērķmārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Pēc būtības uzņēmumam ir jāveic 4 posmi:
• Jāidentificē un jāizpēta dažādas patērētāju grupas, kam ir vajadzība pēc dažādiem produktiem un motīvi tos iegādāties.
• Jāizvēlas viens vai vairāki tirgus segmenti apkalpošanai ar precēm un pakalpojumiem.
• Katrā izvēlētajā segmentā jāsniedz patērētājiem plaša informācija par produkta labumu un izdevīgumu.
• Izvēlētajos tirgus segmentos jāplāno mārketinga stratēģija. (Mārketings, 1999)
Uzņēmums „Dimanti” piekops diferencēto jeb daudzsegmentu mārketingu, kas balstās uz diviem vai vairākiem segmentiem, katram segmentam izmantojot atšķirīgu mārketinga komplektu.
Pēc rūpīgas tirgus izpētes tika noteiktas uzņēmuma „Dimanti” mērķgrupas:
• Kauguru iedzīvotāji vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli 251 Ls un vairāk.
• Tūristi, kas apmeklēs Jūrmalas tālāko galu, vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli virs 251 Ls.

Autora komentārsAtvērt
Atlants