Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lekciju pieraksti komunikāciju vēsturē', 1.
  • Konspekts 'Lekciju pieraksti komunikāciju vēsturē', 2.
  • Konspekts 'Lekciju pieraksti komunikāciju vēsturē', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Starpkaru periods

Laika posms līdz 20-to gadu beigām, 30-to gadu sākumam, pieņemts dēvēt par džeza laikmetu. Šis vārds nosaka pēckara noskaņas (pēc I pas.k.). Saistās ar nestabilitāti, trauksmi, dīvainību rītiem. Vēlēšanās no vienas puses baudīt dzīvi un no otras puses iegūt stabilitāti. Džezs – melns kultūrā. Džezs ir 20-to gadu izaicinājums iepriekšējam laikmetam.Džeza žurnālistika – jauns sansacionāls vilnis žurnālistikā kopš 1833.g.
Tabloīdu laikmets – pusformāta laikraksts ar sensācijām, daudziem fotoattēliem. (Rodas, jo pēc kara cilvēki grib izklaidi, nevis drūmo ikdienu). Tabloīdu galvenā tēma ir sex. Pieci “S” – sensācija, skandāli, sex, noslēpumi (secrets), sports.
Nozīmīgākie tā laika tabloīdi – “Daily Mail” – 1896.g. Londonas rīta avīze parastajiem cilvēkiem.
“Daily mirror”- 1903.g.laikraksts sievietēm, ka ilgi nedzīvo. 1904.g.transformējas par ilustrēto laikrakstu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants