Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 1.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 2.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 3.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 4.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 5.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 6.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 7.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 8.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 9.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 10.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 11.
  • Prakses atskaite 'Rīgas Motormuzejs', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses organizācijā plānotie un īstenotie projekti    2
2.  Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi    3
3.  Projekta finanšu avoti. Atbalstītāji un sadarbības partneri    4
4.  Projekta plānošanas un realizēšanas process    5
5.  Projekta vadītāju kompetence, izmantotie mārketinga mix instrumenti    6
6.  Cenas un akcijas    7
7.  Veicināšana, mārketings    8
8.  Organizācijas pasākuma reklāmas kampaņas plānošana un realizēšana    9
9.  Reklāmas kampaņas vizuālā/audiovizuālā koncepcija un tās atbilstība produktam. Dalība pasākuma (projekta) reklāmas kampaņas realizēšanā. Pasākuma/projekta sabiedrisko attiecību aktivitāšu un sadarbības ar masu medijiem uzskaitījums un izvērtējums    10
10.  Pielikums    11
Darba fragmentsAizvērt

5. Projekta vadītāju kompetence
Projekta vadītāju galvenais uzdevums ir novērtēt projekta norises gaitu un pieņemt lēmumus gan par projekta nākamā posma uzsākšanu, turpināšanu vai pārtraukšanu, gan par naudas līdzekļu izmantošanu un citiem būtiskiem jautājumiem. projekta vadībā ir iesaistīts uzņēmuma vadības pārstāvji, kam ir lēmumu pieņemšanas tiesības.
Projektu vadība atbild par projektu no sākuma līdz beigām, darbojas projekta pasūtītāja interesēs, seko projekta gaitai.
Motormuzejā projektu vadītāji ir divas personas. Un tie ir muzeja vadītāja vietnieki. Tie plāno, organizē projektus.

6. Projektā/organizācijā izmantotie mārketinga mix instrumenti.
Rīgas Motormuzejs ir lielākais seno spēkratu muzejs Baltijas valstīs, dibināts 1989. gadā pēc Latvijas Antīko automobiļu kluba iniciatīvas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants