Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 1.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 2.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 3.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 4.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 5.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 6.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 7.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 8.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 9.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 10.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 11.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 12.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 13.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 14.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 15.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 16.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 17.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 18.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 19.
  • Referāts 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības posms', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  FIZISKAIS RAKSTUROJUMS    3
2.  PROCESA ATTĪSTĪBA    5
2.1.  Runas attīstība    5
2.2.  Domāšanas un atmiņas attīstība    6
2.3.  Uzmanība, iztēle    9
3.  SOCIĀLĀ ATTĪSTĪBA    11
4.  PERSONĪBAS ATTĪSTĪBA    13
4.1.  Pašnovērtējuma attīstība    13
4.2.  Problemātiska uzvedība    15
  SECINĀJUMI    18
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

.FIZISKAIS RAKSTUROJUMS

Fiziskais raksturojums – tā ir augšana. Ar augšanu parasti saprot kvantitatīvu procesu, piemēram, ķermeņa šūnu skaita un izmēru pieaugumu, masas palielināšanos . Jēdzienam attīstība ir divējāda nozīme:
1) kvalitatīvs process, kas saistīts ar organisma strukturālām pārmaiņām, t. i. Ķermeņa šūnu diferencēšanos jeb specializēšanis un jaunu šūnu grupu un audu veidošanos,
2) jēdzienu attīstība lieto plašākā nozīmē un tas ietver sevī neatgriezenisko pārmaiņu gan kvalitatīvo, gan kvantitatīvo aspektu.
Cilvēka fiziskā un psihiskā attīstība noris vienoti. Organisma fiziskā attīstība sākas ar apaugļošanos un zigotas veidošanos un turpinās līdz fiziskam pilnbriedam, ko sasniedz jaunībā .
Somu psihologi uzskata, ka laiks vecumā no 7-12 gadiem ir labākais kustību prasmju apguvē, jo tad rodas kustību koordinācijas potences .. Bērns jau ir pamatā apguvis lielo muskuļu regulāciju ( “rupjā motorika”), kas nodrošina pozu un līdzsvara kontroli, tad tiek apgūta mazo muskuļu regulācija (“smalkā motorika”), kas nodrošina kustību precizitāti un elastīgumu. Kāda mana paziņa bija sašutusi, ka 2. klasē zēnam jāmācās tamborēt. Tagad es viņai varētu paskaidrot, ka tā vislabāk attīstīsies šī “smalkā motorika”, jo zēniem tā attīstoties lēnāk nekā meitenēm . Tā kā sīkā musukulatūra nav tik labi attīstīta, bērns var ātri nogurt, ja ilgi jāraksta vai jāpiepūla roku pirksti precīzās kustībās . Rezultātā var veidoties neglīts rokraksts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants