Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Eseja par grāmatu "Mācīsim bērniem mācīties"', 1.
  • Eseja 'Eseja par grāmatu "Mācīsim bērniem mācīties"', 2.
  • Eseja 'Eseja par grāmatu "Mācīsim bērniem mācīties"', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Šī grāmata ir piemērota ikvienam skolotājam, kas vēlas bagātināt savas zināšanas didaktikas jomā. Grāmatā ir aprakstītas desmit vienkāršas, bet iedarbīgas mācīšanas metodes, kas ir visciešāk saistītas ar sekmēm mācībās. Un galvenais, ka šīs mācību metodes ir piemērotas ikvienā mācību priekšmetā, un ar tām visdrošāk var sasniegt mērķi- prasmi patstāvīgi un efektīvi mācīties. Katrā grāmatas nodaļā ir iekļauta viena no desmit mācīšanas metodēm. Mācību metožu nolūks ir paplašināt domāšanu un veicināt mācīšanos visa mācību plāna ietvaros. Tās ir sekojošas:
1. Domāt, lai mācītos. Rasmi mācīties vislabāk var attīstīt, izmantojot „ domāšanas prasmju” pieeju, kuras mērķis ir parādīt bērniem ne vien to, kas jāmācās, bet arī to, kā jāmācās. Tas nozīmē, ka visos mācību priekšmetos skolēniem jāsagādā izdevība pārbaudīt spēkus domāšanā un arī jāparedz tam laiks.
2. Jautāšana. Skolēnus, kuriem mācīšanās padodas labi, raksturo tas, ka viņi uzdod jautājumus gan paši sev, gan citiem. Ja vide klasē ir pētnieciska, tad skolēni jautā, un skolotāji savukārt mudina skolēnus to darīt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants