Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 11.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 12.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 13.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 14.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 15.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 16.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 17.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 18.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 19.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 20.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 21.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 22.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 23.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 24.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 25.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 26.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 27.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 28.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 29.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 30.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 31.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 32.
  • Referāts 'Kafijas "Dallmayr" ieviešana Latvijas tirgū', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻĀ    3
1.1.  Tirgus veidi un raksturojums    3
1.2.  Plānošana    4
1.3.  Jaunas preces plānošana    5
1.4.  Patērētāju vajadzību pētīšana    7
1.5.  Pirkšanas ieradumi    8
1.6.  Sadale    9
1.7.  Preces virzīšana tirgū    10
1.7.1.  Reklāma    11
1.7.2.  Netiešā reklāma    12
1.7.3.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi    13
1.7.4.  Izstādes    14
1.8.  Uzņēmējdarbību ietekmējošie faktori    15
2.  APRĒĶINU DAĻA    16
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    16
2.2.  Produkta raksturojums    17
2.3.  Dallmayr kafijas ieviešanas plānošana uzņēmumā    18
2.4.  Dallmayr kafijas mērķa tirgus    20
2.5.  Preču sadale un loģistika    21
2.6.  Mārketinga pasākumi    22
2.6.1.  Preču virzīšana tirgū    24
2.6.2.  Dalība izstādēs, konferencēs, semināros    25
2.6.3.  Aptaujas anketas analīze    26
2.7.  Preces plānošana šodien un rīt    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Uzņēmums German Products Baltics kafijas Dallmayr ieviešanu un izplatīšanu Latvijas tirgū uzsācis sarežģītos ekonomiskos apstākļos. Bija jāsaskaras gan ar pirktspējas samazināšanos, gan ar dažādiem valdības lēmumiem, kas uzņēmējdarbības videi rada tikai papildus slogu. Produkts neatrodas zemo cenu kategorijā, kas padarīja tā ieviešanu sarežģītāka. Lielāko daļu patērētāju šobrīd pirmkārt interesē cena un, tikai pēc tam, kvalitāte, izcelsme, sastāvdaļas utt. Uzņēmuma pārstāvjiem jāvelta daudz laika un pūles izglītojot patērētāju, un mācot izvēlēties kvalitatīvu un viņu vēlmju, prasību apmierināšanai piemērotāko produktu. Tomēr uzņēmums veiksmīgi ticis galā ar izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem- Dallmayr kafijas marku izdevies ieviest Latvijas lielveikalos un citās tirdzniecības vietās, ir izveidojusies veiksmīga sadarbība ar HORECA klientiem, kā arī pakāpeniski palielināti pārdošanas apjomi. Smagāko uzdevumu GPB paveicis.
Pārdošanas apjomi lielveikalos palielinās ik mēnesi, pieaug sadarbības uzņēmumu skaits, kuri Dallmayr kafiju izvēlas saviem birojiem. Kā arī tiek risinātas sarunas ar jauniem sadarbības partneriem, piemēram, Statoil, kas ir ļoti nozīmīgs stratēģisks mērķis, jo tādā veidā tiku sasniegta vēl lielāka daļa potenciālo pircēju. Jāatzīmē veiksmīgā sadarbība gan ar Igauniju, gan Lietuvu, kur Dallmayr arī tiek tirgots. Kā nākotnes uzdevums tiek izvirzīts palielināt eksporta apjomu uz šīm valstīm, palielinot sadarbības partneru skaitu.
Nākotnes stratēģiskie mērķi ir panāk kafijas pieejamību lielākā teritorijā, palielināt sadarbības partneru skaitu. Turpināt iesākto darbu kafijas Dallmayr popularizēšanu Latvijas tirgū. Regulāri rīkot akcijas, tā izceļot veikalu kafijas plauktos Dalmayr. Uzņēmums izmanto reklāmu, pārdošanas veicināšanu, pārdošanas personālu un sabiedriskās attiecības, lai izplatītu vēstījumu, kas tiek veidoti uzmanības un intereses piesaistīšanai. Vadoties pēc pieredzes un uzņēmuma materiālajām iespējām, visveiksmīgākie mārketinga pasākumi ir tiešā pārdošana un pārdošanas veicināšana, kas ietver tādus pasākumus kā degustācijas, atlaides lielveikalos. Uzņēmums jau šobrīd nolēmis ņemt dalību pārtikas izstādē Riga Food 2010, kura izrādījās ļoti izstāde veiksmīga 2009. gadā, kad tika gan popularizēts Dallmayr brends, gan iegūti jauni sadarbības partneri.
Ekonomiskās situācijas dēļ 2010. gadam uzņēmums nevar piešķirt papildus finansu līdzekļus mārketinga aktivitātēm. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants