Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 1.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 2.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 3.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 4.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 5.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 6.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 7.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 8.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 9.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 10.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 11.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 12.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 13.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 14.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 15.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 16.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 17.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 18.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 19.
  • Referāts 'SIA "AZK" reklāmas plāns', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  KOPSAVILKUMS    4
1.  SIA „AZK” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    5
2.  SIA „AZK” ORGANIZATORISKAIS RAKSTUROJUMS    5
3.  PREČU SORTIMENTS    7
4.  TIRGUS ANALĪZE    8
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    10
6.  RISKI, TO MAZINĀŠANAS IESPĒJAS    10
7.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    11
8.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RISINĀJUMA ORGANIZATORISKAIS PLĀNS    12
8.1.  Darba resursu piesaistes un noslodzes plāns    13
8.2.  Materiālo resursu piesaistes plāns    13
8.3.  Plānoto darbu izpildes grafiks    14
9.  PROBLĒMSITUĀCIJAS RISINĀJUMA FINANŠU PLĀNS    15
9.1.  Naudas plūsmas plāns    15
9.2.  Peļņas vai zaudējumu plāns    15
9.3.  Rentabilitātes aprēķini    16
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
  PIELIKUMS    19
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Uzņēmuma darbības rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no tā, kā uzņēmuma vadība paredz tā attīstību un plāno tā darbību.
Ar reklāmu uzņēmums veido noteiktu sabiedrisko domu par piedāvāto produkciju. Iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido konkrētu preču pieprasījumu. Tā iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. Galvenais reklāmas pamatā ir tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Līdz ar to reklāmai ir būtiska loma uzņēmuma darbības plānošanā.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt reklāmas plānu SIA „AZK”.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķis, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
1. Veikt tirgus analīzi un noteikt mārketinga stratēģiju, lai izstrādātu reklāmas plānu;
2. Apzināt iespējamos riskus un to mazināšanas iespējas, lai paredzētu iespējamās problēmas;
3. Izstrādāt SIA „AZK” reklāmas plānu, lai veicinātu produktu noietu tirgū;
4. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, balstoties uz iegūtās informācijas analīzi.
Reklāmas plāns SIA „AZK” tiks izstrādāts 2009.gada decembra mēnesim klasiskajiem un džinsu apģērbiem.
Studiju darba izstrādei ir noteikti sekojoši temata ierobežojumi:
1. Darbā ir apskatīti SIA „AZK” veikali, kuri atrodas Jēkabpilī.
2. Apskatāmā laika periods ir 2006. – 2008. gads.

Autora komentārsAtvērt
Atlants