Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Roku krēmu piedāvājuma novērtējums veikalu tīklos atbilstoši draudzīguma cilvēka', 1.
  • Eseja 'Roku krēmu piedāvājuma novērtējums veikalu tīklos atbilstoši draudzīguma cilvēka', 2.
  • Eseja 'Roku krēmu piedāvājuma novērtējums veikalu tīklos atbilstoši draudzīguma cilvēka', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Un tikai pusei no šiem zīmoliem ir „Zaļais punkts” marķējums.
Veikalā „RIMI Latvia” videi draudzīgo produktu īpatsvars ir nedaudz lielāks – 33%. Šajā veikalā ir tikai 2 zīmolu preces, kurām nav pat „Zaļais punkts” marķējums. Tieši tāpat kā „Seal” produkcija, arī ” Zeļonaja Apteka” preces saņēmušas ISO 9001 sertifikātu un nav „Zaļais punkts”. Īpašu manu uzmanību pievērsa roku krēms „Weleda”. Tas interneta resursos tika slavēts, kā lielisks eco-zīmols. Savukārt uz šī krēma iepakojuma nebija nekādu norāžu, ka tā ir eco-prece. Zīmola „Lavera” roku krēmam ir „NaTrue” marķējums. Šis marķējums garantē, ka produkts sastāv no dabīgām izejvielām, un piekopj videi draudzīgu praksi.
Pati es iepriekš lietoju tieši tos populārākos roku krēmus, jo reklāmās stāsta par to, cik tas ir labs un spēj aizsargāt, mīkstināt un barot roku ādu. Tomēr labākais, manuprāt, būs „Lavera” roku krēms, ko es turpmāk izvēlēšos, ejot iepirkties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants