Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 1.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 2.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 3.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 4.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 5.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 6.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 7.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 8.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 9.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 10.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 11.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 12.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 13.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 14.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 15.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 16.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 17.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 18.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 19.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 20.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 21.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 22.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 23.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 24.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 25.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 26.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 27.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 28.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 29.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 30.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 31.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 32.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 33.
  • Referāts 'Skolotāja un skolēna mijiedarbība', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
1.  MIJIEDARBĪBA PEDAGOĢISKĀ PROCESA KONTEKSTĀ    5
2.  MĀCĪŠANĀS STILI    8
2.1.  Konkrētā pieredze    9
2.2.  Novērojums un refleksija    10
2.3.  Abstrahēšana un vispārināšana    10
2.4.  Apgūto jēdzienu pārbaude praksē    10
3.  SKOLOTĀJA UN SKOLĒNA SADARBĪBA    12
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Pedagoģiskais process nevar noritēt veiksmīgi bez mijiedarbības starp pedagogu un skolēnu.
• To, protams, ietekmē pats process, mācīšanas metodes un stili, kā arī izglītojamā personīgās iezīmes.
• Kad ir izpētītas visas četras mācīšanās stilu kategorijaS, tad secinājums ir tāds, ka „Konkrētās pieredzes” ietekmē emocionalitāte. “Abstraktās konceptualizācijas” pārstāvji būs tie, kam ir izteikta loģika. “Aktīvās eksperimentēšanas” stilu pārstāv ekstraverti, bet “Refleksīvo novērošanu” – intraverti.
• Sadarbojoties ar pedagogiem audzēkņi saņem reizēm gan atbalstu, gan neuzticēšanos.
• Skolotājam vienmēr jāatceras, ka nav jāvērtē katras aktivitātes veikšana, bet gan svarīgāk būtu pārrunāt radušās domas, izjūtas veikšanas rezultātā.
• Sadarbībā jāievēro uzticības princips.
• Skolotājiem ir jāatsakās no aizdomīguma attiecībā par informāciju, ko sniedz audzēknis saskarsmē.
• Skolotājs būs efektīvs tikai tad, ja viņu patiesi interesēs audzēkņa izjūtas.
• Daudzi audzēkņi mācību procesā, gan sadarbībā un saskarsmē mēģina iežēlināt, radīt līdzjūtīgu attieksmi. Pieaugušajiem laicīgi jāpamana manipulēšana un ļoti mierīgā tonī to jāapspriež.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants