-
MicRec vērtību piramīda
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Uzņēmums | 3 | |
Mani personīgie secinājumi | 3 | |
Uzņēmuma vērtības | 4 | |
Mani personīgie secinājumi | 4 | |
Darbinieki, apkalpojošais personāls | 5 | |
Mani personīgie secinājumi | 5 | |
Uzņēmuma vadītājs | 6 | |
Mani personīgie secinājumi | 6 | |
Darbaspēks ārzemēs. Pārmaiņas | 7 | |
Mani personīgie secinājumi | 7 | |
Uzņēmums atpūtā | 8 | |
Mani personīgie secinājumi | 8 | |
Pielikums | 9 | |
1. | Mājas lapas adrese internetā | 9 |
2. | MicRec izdevējdarbības mājas lapa | 9 |
3. | Galvenā MicRec ēka | 9 |
4. | „Mikrofona ieraksti” logo | 9 |
Uzņēmums.
• „Uzņēmums pastāv jau ļoti sen un ir gājis cauri dažādiem dzīves posmiem un laikmetiem!” – Elita Mīlgrāve
• 3 vārdos šo uzņēmumu ir neiespējami raksturot, bet „MicRec” raksturīgākais ir mūzika, ieraksti, menedžments.
• Uzņēmuma mērķis ir popularizēt „MicRec” pasaulē, ārvalstu lokalizēšana.
• Pamatā šis uzņēmums nodarbojas ar latviešu mūzikas mākslinieku popularizēšanu, to mūzikas albumu izdošanu.
• Interesants darbs „Mikrofona ierakstos” ir pirmajā vietā, atalgojums nav īpaši svarīgs, ja cilvēks var darīt to, kas viņam patīk.
• „Mūzika vienmēr būs vajadzīga, tādēļ arī „MicRec” pastāv!” – Elita Mīlgrāve.
Mani personīgie secinājumi.
Ņemot vērā uzņēmuma ilgo darbošanās laiku, uzskatu, ka tas ir veiksmīgi ticis ar savu uzdevumu galā. Mūzika mūsdienās ir ļoti izplatīta arī visā pasaulē, tādēļ es priecājos, ka ar to kāds tik nopietni nodarbojas arī Latvijā. „MicRec” ir pasaulē ‘’laidis’’ daudzus nu jau samērā pazīstamus izpildītājus, piemēram, grupu „Prāta Vētra”, kuras ārzemju nosaukums ir „Brainstorm”, vai jauno izpildītāju Dj Ella.…
Darbā stāstīts par tik ļoti populāro Latvijas uzņēmumu MicRec. Visa aprakstītā informācija ir ņemta no sarunas ar E.Mīlgrāvi, kura pauda savu viedokli par vērtībām savā uzņēmumā. Aiz katra apakšpunkta ir arī personīgie secinājumi, kuri izriet no sarunas.