Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 1.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 2.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 3.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 4.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 5.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 6.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 7.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 8.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 9.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 10.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 11.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 12.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 13.
  • Referāts 'Elektriskās piedziņas dinamika un enerģētika', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Elektropiedziņas darba enerģētiskie rādītāji
Jēdziens „elektropiedziņu enerģētika” iekļauj sevī elektroenerģijas patēriņa jautājumus, elektroenerģijas zudumus, elektromehāniskās pārveidošanās laikā, aktīvās un reaktīvās enerģijas izlietošanas efektivitātes jautājumus.
Patērētā elektroenerģija no tīkla, izlietotā uz dzinēja vārpstas mehāniskā enerģija un elektropiedziņas zudumu vērtība nosaka svarīgus elektropiedziņas darba enerģētiskos rādītājus: lietderības koeficients un jaudas koeficients . Lietderības koeficienta un jaudas koeficienta paaugstināšana ļauj pilnīgāk izmantot elektroaparatūru un samazināt ekspluatācijas izdevumus. Elektrodzinēja enerģētiskie rādītāji būtiski ir atkarīgi no tā darba režīmiem, no slodzes momenta, leņķa ātruma, sprieguma un tīkla frekvences.
Zudumu jauda neregulējamā elektropiedziņā summējas no dzinēja zudumu jaudas un mehānisko pārvadu no dzinēja uz darba orgānu zudumu jaudas, t.i.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants