Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Bērnu socializācijas raksturojums', 1.
  • Eseja 'Bērnu socializācijas raksturojums', 2.
  • Eseja 'Bērnu socializācijas raksturojums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Darba tirgū ir nepieciešams vispusīgi izglītots un fiziski attīstīts cilvēks. Attīstās dažādas tehnikas nozares, jaunas info tehnoloģijas. Mainās cilvēku saskarsmes sadarbības veidi. Arvien nozīmīgāku lomu ieņem katra indivīda sociālās prasmes. Bērni kļūst gudrāki, izglītotāki, zināt gribošāki. Par sociālām prasmēm un iemaņām jādomā jau pirmskolā.
Bērni jāaudzina aktīvas darbības procesā- rotaļās, piemērotā darbā, daudzveidīgās darbībās. Šajā darbā svarīgi ievērot vecuma īpatnības, kā arī individuālās psiholoģiskās un fizioloģiskās īpatnības. Izšķiroša nozīme ir veidam kā pedagogs vada nodarbību, veido attiecības ar un starp bērniem, motivē viņos iniciatīvi un izziņas tieksmi un attīsta sadarbības iemaņas kopēju mērķu sasniegšanai. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants