Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Recenzija J.Limona "Traitor"', 1.
  • Eseja 'Recenzija J.Limona "Traitor"', 2.
  • Eseja 'Recenzija J.Limona "Traitor"', 3.
  • Eseja 'Recenzija J.Limona "Traitor"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nodevējam pakaroties, kamera koncentrēta tikai uz tuvplānu un dejotājs tikai pastiepjas, bet tādejādi rada pakāršanās brīdi. Taču pirms tam, cīņas aina veiksmīgi veidota divos plānos – aiz arkas – ārpusē un šai pus arkai – iekšpusē.
Kopumā varu teikt, ka Limons līdztekus dejai un kustībai veiksmīgi pratis izmantot dažādus izteiksmes līdzekļus – ķermeņa valoda, mīmiku, darbu ar priekšmetu un tuvplāniem, lai nodotu skatītājam savu iecerēto domu. Un es nebrīnos, ka 50-tajos gados tas viņam arī nepārspējami izdevās, taču mūsdienu skatītājs, tostarp arī es, ir prasīgāks un bez spilgtiem izteiksmes līdzekļiem, krāsām un pilnskanīgas mūzikas, šis stāsts tika izstāstīts tikai daļēji – emocionāli neuzrunājot. Bet tas nenozīmē, ka es nesaprotu tos, kurus tas uzrunāja un ne par velti Limons tiek uzskatīts par meistaru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants