Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Brenda jēdziens', 1.
  • Konspekts 'Brenda jēdziens', 2.
  • Konspekts 'Brenda jēdziens', 3.
  • Konspekts 'Brenda jēdziens', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.Brenda jēdziens, nozīme.
Brenda veidošana ir viens no galvenajiem jautājumiem produkta stratēģijā. Pazīstami brendi maksā augstāku cenu un dod iespēju uzņēmumiem veidot brendam lojālu tirgu.
Mūsdienās par brendu var tikt uzskatīts gandrīz jebkas, tajā skaitā ģeogrāfiski objekti, reliģiskas vietas, stilīgi klubi u.tml.
Brendu var definēt, kā nosaukumu, terminu, zīmi, simbolu vai dizainu, vai tā kombināciju, kas paredzēta pārdevēja vai pārdevēju grupas preču vai pakalpojumu identifikācijai vai to atšķiršanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem. Brendam ir milzīgs spēks, kas, sevis radītā emocionālā ietekmē vada pircēju vai klientu izšķiršanos par labu konkrētam uzņēmumam vai produktam citu starpā, to panākot ar iedarbību uz cilvēka maņām un komunicējot sajūtu un emocionālā līmenī.
Brends parasti asociējās ar noteiktām īpašībām, tas var vēstīt kaut ko, par ražotāja vērtībām, arī pārstāvēt noteiktu kultūru. Tam var būt noteikta personība. Brends asociējas ar produkta pircēja vai lietotāju grupu.
.
2.Brenda uzdevums.
. Brenda izveide prasa ievērojamas ilgtermiņa investīcijas, īpaši dārga ir reklāma, veicināšana un iepakošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants