Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analizēšana un vērtēšana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analizēšana un vērtēšana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analizēšana un vērtēšana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analizēšana un vērtēšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
1.Institucionālais menedžments- tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību: pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu, mārketinga darbības plānošana
2.Finanses- atbildīgas par dažādo biznesa darbības rentabilitātes vērtējumu
3.Zinātne un pētniecība- tiecas izstrādāt jaunu produktu tehnisko pilnveidošanu
4.Piegāde- ir atbildīga par uzņēmuma apgādi ar ražošanas līdzekļiem- izejvielām, materiāliem, iekārtām utt.
5.Ražošana- ir atbildīga par noteikta produktu daudzuma ražošanu noteiktā laikā ar plānotajām izmaksām.
6.Grāmatvedība- kontrolē organizācijas izmaksas
Mārketinga ārējas vides tiešās ietekmes faktori:
1.Piegādātāji- uzņēmumi vai individuālie uzņēmēji, kuru preču un pakalpojumu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem- izejvielām, iekārtām, elektroenerģiju, kurināmo utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants