Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 1.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 2.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 3.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 4.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 5.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 6.
  • Biznesa plāns 'Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Lauku māja “Upes līči”

Lauku māja “Upes līči” klientiem piedāvā ar lauku tūrismu saistītos pakalpojumus. Lauku māja savu darbību uzsāka pagājušajā sezonā. Klientu loks vēl nav kārtīgi izveidojies, tas veidojas. Tāpēc ir svarīgi, lai plānotie līdzekļi reklāmai palīdzētu iegūt jaunus klientus.
Lauku māja atrodas 24 km no pilsētas, neliela ezera krastā. Blakus mājai atrodas mežs. Viesiem tiek piedāvāta atsevišķa māja, kurā ir
Kamīnzāle,
Divas guļamistabas,
Virtuve,
Dušas telpas un tualetes,
Neliela pirts.Plānojot reklāmas budžetu lauku mājai, izvēlējos reklāmas budžeta plānošanas metodi: procents no realizācijas apjoma. Mērķis:
1)Panākt klientu skaita palielināšanos,
Panākt, lai esošie un potenciālie klienti kļūtu par patstāvīgiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants