Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 1.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 2.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 3.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 4.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 5.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 6.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 7.
  • Referāts 'Patstāvīgais klients - apmeklētājs', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Segmentācijas rezultātā tiek noteiktas 4 klientu grupas:
1. Growth drivers (izaugsmes veicinātāji) – tie ir klienti, kuri šobrīd ir nozīmīgi biznesam, tomēr pašreiz šie klienti tikai nelielu daļu no saviem kopējiem tēriņiem konkrētajā nozarē veic noteiktajā uzņēmumā, tādējādi ir liels potenciāls tieši no šī segmenta klientiem iegūt papildus naudu, kas šobrīd tiek tērēta pie uzņēmuma konkurentiem.
2. Incremental opportunities (pieauguma iespējas) – tie ir klienti, kuriem ir izaugsmes potenciāls, jo uzņēmumā šī grupa šobrīd tērē salīdzinoši nelielu daļu no sava kopējā budžeta un vienlaikus šiem klientiem ir samērā zems nozīmīgums uzņēmumā.
3. Anchors (stabilitātes nodrošinātāji) – tie ir klienti, kuri šobrīd ir vērtīgi biznesam, un vienlaikus šie klienti lielāko daļu no kopējā budžeta atstāj uzņēmumā. Šai grupai nav liels izaugsmes potenciāls, tomēr ir nepieciešams izvēlēties noturēšanas stratēģiju, jo šī grupa ir viens no uzņēmuma balstiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants