• Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības

     

    Eseja2 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 1.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 2.
  • Eseja 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagogs ar humānismu skolas vecuma bērnus noved pie kulturālas rīcības, domāšanas un demokrātija ļauj izvēlēties savu ieguldījumu attiecīgajā mācību priekšmetā, attīstīt stiprās puses neuzspiežot savu mācību priekšmetu kā galveno (kas izraisa nepatiku) un noteicošo dzīves turpmākajam ritējumam. Tas viss noved pie personības attīstības un tas taču ir mūsu uzdevums.
Gala atbilde uz esejas uzdoto jautājumu ir, tāda ka es, pamatoti gan pēc pieredzes gan pēc lasītā uzskatu, ka humānisms un demokrātija nenoved pie visatļautības bet pie rezultāta, un virza skolēnu uz pareizā ceļa attīstībā. Mēs skolēniem esam palīgi nevis viņi mūsu darba izpildītāji. Svarīgi būt vienlīdzīgam pret visiem un pacietīgam procesā.

Atlants