-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Plāna apraksts | 3 |
2. | Mērķa tirgus raksturojums | 4 |
3. | Mārketinga kompleksa elementu raksturojums | 5 |
4. | Jauna produkta apraksts | 7 |
5. | Mārketinga budžets 1 gadam | 8 |
6. | Reklāmas plakāts | 9 |
Pirmā mērķa tirgus grupa ir pieaugušie, strādājošie Rēzeknes iedzīvotāji, kuri plāno doties ceļojumā. Dodoties ceļojuma, īpaši pie radiem un draugiem, cilvēki ļoti bieži pērk suvenīrus, kuri raksturo viņu pilsētu un valsti. Galvenā prasība parasti ir suvenīra skaistums, oriģinalitāte un tam jāsniedz priekšstats par Pilsētu. Tam arī nav jābūt ļoti lielam, jo ceļot ar lieliem čemodāniem nav ērti. Pērk suvenīrus arī tie, kas brauc komandējumos, lai uzdāvināt tos saviem biznesa partneriem, ārvalstu kolēģiem, kā arī tie, kuri vēlas tos uzdāvināt atbraukušiem ciemiņiem.
Otrā mērķa tirgus grupa ir ārvalstu, kā arī Latvijas tūristi. Tie var būt gan tie, kas atbrauca ciemos pie Rēzeknē dzīvojošiem draugiem, radiem, gan tie, kas atbrauca uz ekskursiju, gan tie, kas kārto darba, biznesa lietas, gan ceļotāji ar citiem ceļojuma mērķiem. Ārvalstu tūristi visbiežāk ir no citām Eiropas valstīm, bet Eiropā vidējā darba alga ir daudz augstāka nekā Latvijā. Tāpēc salīdzinājumā ar Latvijas iedzīvotājiem Eiropieši ir daudz bagātāki un par suvenīriem gatavi maksāt vairāk.…
SIA „Suvenīrs” ir jauns uzņēmums, kurš specializējas Rēzekni raksturojošu suvenīru pārdošanā. Uzņēmumam ir viens tirdzniecības punkts, kurš atrodas Rēzeknes centrā – tirdzniecības centrā „Džeta”. Tikai nedaudzi Rēzeknes iedzīvotāji zina par šī uzņēmuma esamību, tādēļ klientu skaits ir mazs. Arī iebraucošiem tūristiem nav informācijas par šo uzņēmumu. Mārketinga komunikāciju plāna mērķis ir informēt cilvēkus par šo jauno suvenīru pārdošanas uzņēmumu un tā piedāvājumiem, izmantojot mārketinga komunikācijas. Plāna uzdevumi: 1. Raksturot mērķa tirgu; 2. Raksturot mārketinga kompleksa elementus; 3. Izstrādāt jaunu, oriģinālo, Rēzeknes pilsētu raksturojošo produktu; 4. Izstrādāt mārketinga komunikāciju ziņojuma saturu, formu un izvēlēties ziņojuma izplatīšanas veidu; 5. Saplānot integrētu mārketinga komunikāciju budžetu 1 gadam.