Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Suvenīrs"', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Plāna apraksts    3
2.  Mērķa tirgus raksturojums    4
3.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    5
4.  Jauna produkta apraksts    7
5.  Mārketinga budžets 1 gadam    8
6.  Reklāmas plakāts    9
Darba fragmentsAizvērt

Pirmā mērķa tirgus grupa ir pieaugušie, strādājošie Rēzeknes iedzīvotāji, kuri plāno doties ceļojumā. Dodoties ceļojuma, īpaši pie radiem un draugiem, cilvēki ļoti bieži pērk suvenīrus, kuri raksturo viņu pilsētu un valsti. Galvenā prasība parasti ir suvenīra skaistums, oriģinalitāte un tam jāsniedz priekšstats par Pilsētu. Tam arī nav jābūt ļoti lielam, jo ceļot ar lieliem čemodāniem nav ērti. Pērk suvenīrus arī tie, kas brauc komandējumos, lai uzdāvināt tos saviem biznesa partneriem, ārvalstu kolēģiem, kā arī tie, kuri vēlas tos uzdāvināt atbraukušiem ciemiņiem.

Otrā mērķa tirgus grupa ir ārvalstu, kā arī Latvijas tūristi. Tie var būt gan tie, kas atbrauca ciemos pie Rēzeknē dzīvojošiem draugiem, radiem, gan tie, kas atbrauca uz ekskursiju, gan tie, kas kārto darba, biznesa lietas, gan ceļotāji ar citiem ceļojuma mērķiem. Ārvalstu tūristi visbiežāk ir no citām Eiropas valstīm, bet Eiropā vidējā darba alga ir daudz augstāka nekā Latvijā. Tāpēc salīdzinājumā ar Latvijas iedzīvotājiem Eiropieši ir daudz bagātāki un par suvenīriem gatavi maksāt vairāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants