• Uzņēmuma vadīšana. Konkurējošo vērtību izvērtējums organizācijā

     

    Referāts3 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšana. Konkurējošo vērtību izvērtējums organizācijā', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšana. Konkurējošo vērtību izvērtējums organizācijā', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšana. Konkurējošo vērtību izvērtējums organizācijā', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšana. Konkurējošo vērtību izvērtējums organizācijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam vajag atcerēties, ka rūpes gan par darbinieku, gan klientu ģimenei labvēlīgu politikas īstenošanu uzņēmumā veicina ne tikai lojalitāti darba devējam un uzņēmumam, bet arī sekmēs tā reputāciju, kas ir būtisks nosacījums klientu un profesionālu darbinieku piesaistē.”4 Šajos laikos, kad cilvēki sāk pārvērtēt savs dzīves prioritātes, ģimene bieži ieņem augstāku pozīciju nekā karjeras veidošana. Mūsdienu ekonomiskajā situācijā darba devējiem ir svarīgi pievērst uzmanību darbinieku kvalifikācijas celšanai un personīgas izaugsmes ieinteresētībai, tomēr nereti vecāki nespēj izglītoties, jo viņiem nav pieejami bērnu pieskatīšanas pakalpojumi. Arī šādu netiešo darba efektivitātes faktoru uzņēmumiem nevajadzētu piemirst, jo augsti kvalificēti darbinieki bez ģimenes problēmām ne tikai strādās labāk, bet arī izplatīs ziņas par uzņēmumu, kā ģimenei draudzīgu organizāciju. Iespējams, mērķis kļūt par šādu uzņēmumu varētu organizāciju nodrošināt ar daudz lielāku darba ražīgumu un peļņu.
Organizācijas šodien cieš nevis no jaunu vadības ideju trūkuma, bet gan no pamata koncepciju neizpratnes vai pat ignorēšanas, un vislielākā problēma ir nespēja šīs pamata koncepcijas konsekventi pielietot dzīvē. Vairākumam vadītāju vajadzētu atgriezties pie šīm pamata koncepcijām (misija, vīzija, vērtības), nevis veidot „īslaicīgus mīlestības romānus” ar jauniem un pievilcīgiem labi iesaiņotiem menedžmenta untumiem. Pretēji populārai gudrībai, ka pareizā pirmā atbilde ir nevis jautāt: „Kā mums būtu jāmainās un ko mainīt?”, bet gan: „Kāpēc mēs pastāvam? Kas mums ir svarīgs? Un kā mūsu darbinieki var palīdzēt uzņēmumu mērķu sasniegšanā?”

Atlants