Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 1.
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 2.
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 3.
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 4.
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 5.
  • Paraugs 'Projekta pieteikums "Iepazīsti Dubrovina parku!"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Plānotās aktivitātes (īss apraksts)
1. Darba grupu sanāksmes. Darba grupas dalībnieki: Daugavpils pilsētas Domes pārstāvis, Daugavpils Novadpētniecības un mākslas muzeja pārstāvis, projekta vadītājs, projekta asistents, projekta grāmatvedis, reklāmas kampaņas vadītājs, ainavu arhitekts. Uzdevumi: projekta koordinēšana, pārraudzība, izvērtēšana. Sanāksmes notiek reizi mēnesī, atbilstoši aktivitāšu grafikam.
2. Ainavas plānojuma izstrāde. Ainavu arhitekts izstrādā parka labiekārtošanas projektu atbilstoši aktivitāšu grafikam.
3. Kultūras pasākumu plāna izstrāde un saskaņošana. Kultūras pasākumu koordinators izstrādā pasākumu plānu, veic saskaņošanu atbilstošajās institūcijās atbilstoši aktivitāšu grafikam.
4. Kultūras pasākumu ieviešana.
5. Informatīvā materiāla sagatavošana. Muzeja darbinieki, Daugavpils Universitātes darbinieki, studenti, skolēni u.c. interesenti piedalās informatīvā materiāla par parku sagatavošanā.
6. Informatīvā materiāla tulkošana. Tukla pakalpojums. Informācija tiks tuklota latviešu, krievu un angļu valodās.
7. Informatīvā materiāla izgatavošana un izvietošana. Poligrāfijas un strādnieku pakalpojums. Tiek izgatavoti un izvietoti 4 stendi.
8. Parka labiekārtošana. Dārznieka pakalpojums. Atbilstoši aktivitāšu grafikam un parka labiekārtošanas projektam.
9. Reklāmas kampaņas sagatavošana. Reklāmas kampaņas vadītājs.
10. Reklāmas kampaņas īstenošana. Reklāmas kampaņas vadītājs. Informācija par parku, projektu, kultūras pasākumiem parkā tiek izvietota reģionālajā un nacionālajā presē, interneta portālos, radio un televīzijā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants