Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 1.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 2.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 3.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 4.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 5.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 6.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 7.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 8.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 9.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 10.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 11.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 12.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 13.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 14.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 15.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 16.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 17.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 18.
  • Referāts 'Sporta kluba komunikāciju sistēmas novērtējums', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Atlētika” komunikāciju sistēmas raksturojums    4
1.1.  SIA „Atlētika” raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma komunikāciju sistēma    5
1.3.  Uzņēmuma lietvedības sistēmas raksturojums    7
2.  Uzņēmuma pārvaldes dokumentu pareizības novērtējums    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
  Pielikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Ieskaites darba tēma ir uzņēmuma SIA „Atlētika” komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums. Šī tēma ir un noteikti arī būs aktuāla tādēļ, ka vienmēr būs svarīga komunikāciju sistēma uzņēmumā. Tā ir katra uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats. Komunikācija notiek gan pašā uzņēmumā starp darba devēju un padotajiem, pašu padoto starpā, gan ar piegādātājiem, konkurentiem u.c., gan ar klientiem. Un ir svarīgi, lai šī komunikācija ir pēc iespējas veiksmīgāka, jo tad arī paša uzņēmuma darbība būs veiksmīga un pilnvērtīga.
Darba mērķis bija izpētīt un izanalizēt komunikāciju sistēmu vienā konkrētā uzņēmumā, lai pēc tam varētu izdarīt secinājumus un izteikt arī priekšlikumus, lai veicinātu veiksmīgāku komunikāciju uzņēmumā.
Lai sasniegtu mērķi, darbam izvirzīju tādus uzdevumus kā informācijas iegūšana un izanalizēšana par konkrēto uzņēmumu, izmantojot interneta sniegtās iespējas, kā arī komunikāciju sistēmas pētīšana, izmantojot grāmatas par attiecīgo tēmu. Aptaujas rezultātu pētīšana, lai uzzinātu klientu viedokli par konkrēto uzņēmumu. Dokumentu izanalizēšana un kļūdu izvērtēšana.
Pētījuma objekts bija uzņēmums SIA „Atlētika” , kas ir ietekmīgs fitnesa klubu tīkls un ieņem svarīgu vietu fitnesa klubu tirgū. Šis tīkls sevī ietver 5 fitnesa klubus Latvijā un tā darbības virziens ir fitness, sporta trenažieri. Uzņēmums sniedz augstas klases kvalitatīvus pakalpojumus, tādēļ ļoti svarīga ir tieši komunikācija, kas palīdz sasniegt SIA „Atlētika” mērķus.
Šajā darbā tika izmantoti tādi informācijas avoti kā interneta resursi
(uzņēmuma mājas lapa), speciālā literatūra - grāmatas, kuras sniedza informāciju par komunikācijas sistēmas uzbūvi un lietvedību.
Darba izstrādāšanā bija arī būtiski ierobežojumi, piemēram, tas ,ka uzņēmuma iekšējā informācija nav pieejama jebkuram interesentam(trešajām personām) un arī darbinieki to nedrīkst izpaust.

Autora komentārsAtvērt
Atlants