Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 1.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 2.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 3.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 4.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 5.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 6.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 7.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 8.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 9.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 10.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 11.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 12.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 13.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 14.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 15.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 16.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 17.
  • Konspekts 'Aktīvā prakse integrētajā mācībā sākumskolā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 2. klase
Dominante: Dabas zinības
Pakārtotie: Matemātika un Latviešu valoda.
Stundas tēma: Latvijas ezeri
Stundas mērķis: Sekmēt skolēnu izziņas intereses iepazīstoties ar Latvijas lielākajiem ezeriem.
Stundas uzdevumi:.
1.Pilnveidot prasmi orientēties Latvijas kartē.
2.Pilnveidot prasmi strādāt ar informāciju, analīze, secinājumi.
3.Attīstīt skolēnos sadarbības prasmes.
4.Pilnveidot prasmi uztvert lasāmajā tekstā konkrētu domu, noteikt teksta tematu, virsraksta un temata saistību.
5.Sekmēt skolēnu izpratni par jēdzienu ,,no lielākā uz mazāko’’, veidojot diagrammu.
6.Pilnveidot prasmi risināt teksta uzdevumus
7.Pilnveidot prasmi, dotajā tekstā saskatīt pareizrakstības kļūdas


Mācību saturs:

Daba:
Informācijas gūšana, strādājot ar karti;
Orientēties Latvijas kartē.
Matemātika:
Informācijas iegūšana, teksta uzdevumu veidošana;
Stabiņu diagrammas veidošana /no lielākā uz mazāko/.
Latviešu valoda:
Uztvert un izprast teksta saturu, sadalīt to;
Veidot teksta virsrakstus, atbilstoši saturam.
Pareizrakstības normas, dotajā tekstā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants