Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'A/s "Rīgas piensaimnieks" reklāma Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētk', 1.
  • Eseja 'A/s "Rīgas piensaimnieks" reklāma Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētk', 2.
  • Eseja 'A/s "Rīgas piensaimnieks" reklāma Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētk', 3.
Darba fragmentsAizvērt

A/S Rīgas Piensaimnieks arī šogad – 2010. gadā, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi un veiksmīgo sadarbību, atkal būs šī vērienīgā un ļoti populārā pasākuma ģenerālsponsors.
Kā jau mums visiem labi zināmais viens no lielākajiem Latvijas piena pārstrādes uzņēmumiem A/S Rīgas Piensaimnieks, jau kopš darbības pirmsākumiem ražo pircēju iecienīto biezpiena sieriņu „Kārums”. Lai celtu savu prestižu, A/S Rīgas piensaimnieks nolēma izveidot „Kāruma” zīmola lojalitātes kampaņu. Sadarbojoties ar aģentūru Hill and Knowlton Latvia (H&K Latvia), kopīgi tika nolemts iesaistīties IX Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku norisē. Tādejādi vēl vairāk popularizējot „Kāruma” sieriņu atpazīstamību.
Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki 2005. gadā norisinājās no 27. jūnija līdz 3.jūlijam. Tie bija devītie šāda veida svētki, kuros piedalījās 93 000 Latvijas bērnu un jauniešu. Līdz ar to tas bija lielākais pamudinājums A/S Rīgas piensaimniekam iesaistīties un līdzdarboties šajā svētku norisē, kā vienam no trim svētku ģenerālsponsoriem. Šis galvenais pamudinājums bija tieši tas, ka šie svētki nav tikai Rīgas pilsētas mērogā, bet gan visas Latvijas, līdz ar to uzņēmumam tā bija, ir un būs fantastiska iespēja reklamēt savu zīmolu, izplatīt produkciju un ar masu mediju starpniecību uzrunāt ļoti plašu mērķauditoriju - svētku dalībniekus, viņu ģimenes un atbalstītājus, svētku apmeklētājus, utt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants