• Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumos

     

    Konspekts6 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 4.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 5.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 6.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēle', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi parasti, tiek veikti ar vairākām metodēm. Kāds no metodes veidiem, tiek izvēlēts kā pamata veids un kāds sekundārs.
Lai izvēlētos metodi ir:
1.Jāapdomā ar kādu metodi var labāk sasniegt pētījuma mērķi;
2.Jāaprēķina budžets, kas paredzēts pētījumam. Padziļināti pētījumi ir dārgāki
3.Jāizlemj kādu metodiku izmantot: fokusa grupas, pasta aptaujas, dziļās intervijas, paneļu, tiešsaistes aptaujas vai aptaujas pa tālruni. Aptaujas pa tālruni, tiešsaistes vai pasta aptaujas sniedz lielāku rezultātu, bet telefona aptaujas ir iespējams vairāk kontrolēt.
4.Izmantojot kvalitatīvas metodes datus var ieplānot un izpētīt konkrētu iedzīvotāju skaitu.
5.Jāuzstāda pētījuma vajadzīgos parametrus: pētniecības vēlmes. (piemēram, pieļaujamā kļūda)…

Atlants