Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas konkursi un to nozīme reklāmas nozares attīstībā', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas konkursi un to nozīme reklāmas nozares attīstībā', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas konkursi un to nozīme reklāmas nozares attīstībā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Aizvien biežāk reklāmas speciālisti kā reklāmas līdzekli izmanto dažādus reklāmas pasākumus- pārtikas preču degustācijas, jauno preču un pakalpojumu demonstrējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos, sporta sacensību organizēšana. Šādu reklāmas pasākumu galvenā priekšrocība ir tieša pieeja potenciālajiem klientiem. bet kā galveno trūkumu var minēt samērā augstas izmaksas. Reklāmas pasākumu mērķis ir veidot labvēlīgu iespaidu par preci un mudināt potenciālo pircēju šo preci iegādāties. Pie reklāmas pasākumiem var pieskaitīt arī pasākumus pašā reklāmas nozarē, kuri izpaužas kā reklāmas konkursi.
Reklāmas konkursi tiek rīkoti, jo:
Reklāmas konkursi sekmē reklāmas attīstību
Konkursu gaitā tiek apsekots reklāmas tirgus, izvērtētas un atspoguļotas reklāmas idejiskās, mākslinieciskās un tehniskās iespējas
Tiek publiskoti labākie reklāmas producenti, radošākās aģentūras
Tiek veicināta diendienā redzamās, dzirdamās un lasāmās reklāmas kvalitāte.

Autora komentārsAtvērt
Atlants