Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Zīmols, tā vēsturiskā attīstība, definīcijas, pamatelementi un izpratne', 1.
  • Konspekts 'Zīmols, tā vēsturiskā attīstība, definīcijas, pamatelementi un izpratne', 2.
  • Konspekts 'Zīmols, tā vēsturiskā attīstība, definīcijas, pamatelementi un izpratne', 3.
  • Konspekts 'Zīmols, tā vēsturiskā attīstība, definīcijas, pamatelementi un izpratne', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2. Vai, Jūsuprāt, ir produktu kategorijas, kurā iespējams iztikt bez zīmoliem un kurās produktu kategorijas, kurās bez zīmoliem nevar iztikt?
Mūsu tehnoloģiski attīstītāja laikmeta zīmoli priekš uzņēmumiem spēlē milzīgu un nozīmīgu lomu tā attīstībā. Jo bieži patērētāji nosveras par labu kādam produktam tikai tāpēc, ka patērētājiem ir izveidojusies lojalitāte pret šo zīmolu, tādēļ ir produktu kategorijas, kurās nevar iztikt bez zīmoliem. Taču vēljoprojām pastāv arī produktu kategorijas, kurās ir iespējams iztikt bez zīmoliem, jo patērētāji jau bez zīmola zina, kas ir šis produkts, kā arī kādas īpašības šim produktam piemīt.
Tā vien liekas, ka mūsdienās nav iespējams iedomāties kādu produktu kategoriju, kuru ir iespējams iztikt bez zīmola, taču tādas kategorijas pastāv. Kā spilgts piemērs ir piemēram augļi, dārzeņi, kur zīmols nav vispār nepieciešams, jo patērētāji jau zina to, kādas īpašības piemīt attiecīgajai precei, ko viņš iegādāsies.

Autora komentārsAtvērt
Atlants