Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'BTL mārketinga aktivitāšu veidi', 1.
  • Eseja 'BTL mārketinga aktivitāšu veidi', 2.
  • Eseja 'BTL mārketinga aktivitāšu veidi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ceļojošā prezentācija ir veicināšanas aktivitāte. Tā ir produktu/pakalpojuma prezentācija, kura nenotiek konkrētā lokācijā, bet pārvietojas pa visu valsti. Aktivitāte, kura nepārvietojas uz citu vietu ir pasākums. Uzņēmumi rīko dažādās veicināšanas aktivitātes tādās vietās kā , piemēram, iepirkšanās centri, izstādes, autostāvvietas. Pasākumi un prezentācijas tiek rīkoti tā, lai tiktu satikta attiecīgā uzņēmuma mērķauditorija. Tiek attīstītas simpātijas pret zīmolu ar demonstrācijas, produktu testēšanas, interaktīvas iesaistīšanas palīdzību. (Viljamsa, Malins, 2008)
Drukātu materiālu dalīšana, informējot, veidojot uzņēmuma atpazīstamību, arī ir BTL mārketinga aktivitāte. Drukātu materiālu veidi, kādus var dalīt netālu tirdzniecības vietām vai tajās ir daudz- brošūras, reklāmas lapiņas, ielūgumi, vobleri, bukleti. Kopā ar drukātu reklāmas materiāl var dalīt arī produkta paraudziņus, kas veicina pārdošanu. (Bhasin, 2018)

Autora komentārsAtvērt
Atlants