Vērtējums:
Publicēts: 04.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 1.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 2.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 3.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 4.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 5.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 6.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 7.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 8.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 9.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 10.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 11.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 12.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 13.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 14.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 15.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 16.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 17.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 18.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 19.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 20.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 21.
  • Referāts 'Uzziņu dienesta par sadzīves pakalpojumu tīklu izveidošana', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kursa darba uzdevums    4
2.  Izejas dati    4
3.  Risinājums    5
3.1.  Pakalpojuma dienesta struktūrshēma    5
3.2.  Operatoru darba vietu skaits    5
3.3.  Apkalpojoša personāla skaits    6
  Pirmdienas slodze    7
  Otrdienas slodze    8
  Trešdienas slodze    9
  Ceturtdienas slodze    10
  Piektdienas slodze1    1
  Sestdienas slodze    12
  Svētdienas slodze    13
3.4.  Kapitālieguldījumi    14
  Sākuma ieguldījumi    14
  Pastāvīgi izdevumi    16
3.5.  Ekspluatācijas izdevumi vienā gadā    17
3.6.  Kredīta atmaksas termiņi    18
3.7.  Pakalpojumu tarifs par 1 izsaukuma minūti    18
3.8.  Ieņēmumus pirmajos 5 darbības gados    18
  Nobeigums    20
Darba fragmentsAizvērt

Runājot par citu personālu, man būs uzņēmums ar sekojošu personālu:
Menedžeris, ar darba grafiku 9.00-18.00, izņemot brīvdienas. Tā pienākumi būs vadīt un kontrolēt visu uzņēmumu, izņemot grāmatvedības daļu, risināt konfliktu situācijas, pieņemt apmeklētājus, t.i. pildīt nodaļu vadības funkcijas.
Grāmatvedībā strādās 2 cilvēki – grāmatvede un lietvede.
Tehniskās daļas darbinieki – divi cilvēki, ar darba grafiku 6.00-13.00 svētdienās un citās dienās pēc vajadzībām. Tehniku pienākumi apskatīti augstāk. Gribu tikai pievienot, tiem arī jābūt veikt profilakse uzņēmuma telefona centrālei. Arī šajā nodaļa būs telpu apkopēja, kas, ka man liekas, strādās katru dienu no rīta.
Kataloga un arhīva veikšanai un glabāšanai, reklāmas informāciju un piedāvājumu nosūtīšanai un atbildēm par dienesta funkcionēšanu man izstrādāta informatīvā daļa, kas sastāv no trim cilvēkiem. Tie strādās katru darba dienu. Ņemot vērā, ka šā daļa galvenie pienākumi ir datu bāzes atjaunošana un papildināšana, informatīvās nodaļas darbiniekiem nebūs normēta darba diena. Darba diena sāks 9.00 un turpinās līdz nepieciešamībai. Pēc savas pieredzes gribu prognozēt, ka darba diena ilgums būs apmēram 4-6 stundas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants