Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Didaktika', 1.
  • Konspekts 'Didaktika', 2.
  • Konspekts 'Didaktika', 3.
  • Konspekts 'Didaktika', 4.
  • Konspekts 'Didaktika', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1.Nosaukt izglītības un mācību satura aktuālās problēmas.
Izglītības satura humanizācijas un humanitarizācijas problēmas.
Starppriekšmetu sakaru izveides problēma visos līmeņos.
Mācību satura integrēšanas problēmas.
Mācību grāmatu un līdzekļu izveides problēmas.
2.Nosaukt skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kritērijus.
Vērtēšanai jābūt tiešai un individuālai.
Vērtēšanai jābūt sistemātiskai un regulārai.
Vērtēšanai jābūt objektīvai.
Vērtēšanas kontrole jāveic daudzveidīgi, izmantojot dažādas metodes, lai kāpinātu skolēnu interesi par vērtēšanas norisi un rezultātiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants