Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Roma', 1.
  • Referāts 'Roma', 2.
  • Referāts 'Roma', 3.
  • Referāts 'Roma', 4.
  • Referāts 'Roma', 5.
  • Referāts 'Roma', 6.
  • Referāts 'Roma', 7.
  • Referāts 'Roma', 8.
  • Referāts 'Roma', 9.
  • Referāts 'Roma', 10.
  • Referāts 'Roma', 11.
  • Referāts 'Roma', 12.
  • Referāts 'Roma', 13.
  • Referāts 'Roma', 14.
  • Referāts 'Roma', 15.
  • Referāts 'Roma', 16.
  • Referāts 'Roma', 17.
  • Referāts 'Roma', 18.
  • Referāts 'Roma', 19.
  • Referāts 'Roma', 20.
  • Referāts 'Roma', 21.
  • Referāts 'Roma', 22.
  • Referāts 'Roma', 23.
  • Referāts 'Roma', 24.
  • Referāts 'Roma', 25.
  • Referāts 'Roma', 26.
  • Referāts 'Roma', 27.
  • Referāts 'Roma', 28.
  • Referāts 'Roma', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Ģints Roma jeb ķeizariskā Roma   
1.1.  Ģimenes audzināšanas apskats   
1.2.  Divpadsmit likumu tabula   
1.3.  Cicerons „Par Oratoru”   
2.  Republikas periods   
2.1.  Elementārās skolas   
2.2.  Gramatikas skolas   
2.3.  Retoru skolas jeb oratoru skolas   
3.  Impērijas posms   
3.1.  Universitātes   
3.2.  Parmenīda   
  Nobeigums   
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā tiek apskatīta audzināšana senajā Romā, dažādos laika posmos – Ķeizariskajā Romā, Republikas periodā un Impērijas posmā. Katrs posms tiek apskatīts tuvāk, lai labāk iepazītu to galvenās iezīmes, kā arī iepazīties ar ģimenes audzināšanu senajā Romā. Iepazīties ar audzināšanas noteikumiem, ģimenē piedzimstot bērnam. Galvenās atšķirības audzinot dēlus un meitas senajā Romā. Kā arī iepazīties ar likumiem senajā Romā. Kad tika izveidoti, kur rakstīti, kā pieņemti un kā veikta likumu ievērošana Senajā Romā. Iepazīt skolu attīstību un mācīšanos pirmajās skolās, kuras tika izveidotas. Kā arī uzzināt, kuri iedzīvotāji varēja un kuri nevarēja mācīties skolās. Kas ietekmēja skolnieku šķirošanu. Izpētīt kad un kādas skolas veidojās, kā arī to iemeslus, kāpēc viņas bija nepieciešamas. Uzzināt, kur veidojās pirmās universitātes. Kādus priekšmetus mācīja skolās, priekš kam bija jāapgūst tieši šīs zināšanas. Iepazīt Senās Romas filozofa – Cicerona darbību. Kāpēc viņš uzskatīja, ka nepieciešamas Oratoru jeb Retoru skolas. Iepazīt arī Cicerona dzīves gājumu un domas par Oratora skolām.…

Atlants