Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Darba autorei šķita interesanti praktiski noskaidrot kāds ir „Guttas” tēls sociālo mediju lietotāju acīs. Līdz ar to darba autore veica aptauju elektroniskā veidā. Aptaujā piedalījās 21 respondents – 6 vīrieši un 15 sievietes (vidējais vecums – 19,6 gadi), kas salīdzinoši nav plašs un visaptverošs pētījums, tomēr darba autore novēroja atbilžu līdzības tendences. Jautājumā – Ko ražo uzņēmums „Gutta” – pilnīgi visi respondenti atbildēja pareizi, kas liecina par šī uzņēmuma atpazīstamību un stabilo vietu tirgū. Uz jautājumu, vai „Gutta” ir sociālajos tīklos, 4 respondenti zināja, ka „Gutta” ir draugiem.lv un twitter.com, 7 respondenti nezināja vai uzskatīja, ka „Gutta” vispār nav sociālajos tīkls, savukārt 6 zināja, ka „Gutta” ir draugiem.lv, bet tikai trīs atbildēja precīzi – „Gutta” ir gan twitter.com, gan draugiem.lv, gan facebook.com. Jautājumā, vai Jūs sekojiet „Gutta” lapai – 9 respondenti atbildēja, ka neseko, 4 - tikai draugiem.lv lapai, 6 respondenti – draugiem.lv, facebook.com, bet tikai 1 visos sociālajos tīklos seko „Gutta” un viens respondents seko draugiem.lv un twitter.com. „Gutta” lapai sociālajā tīklā draugiem.lv 66,7% seko, bet tur nekādas aktivitātes neveic, 16,7% lasa tikai „Runā” sadaļu. Interesanti, ka facebook.com un twitter.com respondenti seko tikai, lai lasītu ziņas, bet nevis piedalītos aktivitātēs. Respondentiem attieksme par „Gutta” 61,9% ir neitrāla, 33,3% pozitīva un 4,8% negatīva. Labs rādītājs uzņēmumam „Gutta” ir arī 90,5%, kuriem nav negatīva saskarsme ar „Gutta”. Par „Gutta” pētījuma respondenti saka šādi: „viņi ir krāsaini”, „patīk iepakojums, garšīgas sulas par adekvātām cenām”, „viņiem ir uzbāzīgas reklāmas/ akcijas sociālajos tīklos”. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants