Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 1.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 2.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 3.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 4.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 5.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 6.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 7.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 8.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 9.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 10.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 11.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 12.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 13.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 14.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 15.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 16.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 17.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 18.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 19.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 20.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 21.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 22.
  • Referāts 'Izglītības nozīme uzņēmuma, organizācijas vadītāja amatā', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Problēma    3
  Pētījuma objekts    3
  Pētījuma priekšmets    3
  Pētījuma mērķis    4
  Hipotēze    4
  Pētījuma uzdevums    4
  Pirmā metode- analīze    6
  Prasības kandidātiem vadītāja amatam    6
  Otrā metode-aptauja    10
  Vadītāju viedoklis    11
  Studentu viedoklis    17
  Kopējie secinājumi    25
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma objekts ir dažādās nozarēs darbojošos uzņēmumu, dažādu līmeņu vadītāji (neskaitot valsts iestādēs vadošos amatos strādājošās personas, kurām augstākā izglītība ir likumā noteikta prasība) un Latvijas Universitātes Vadību zinību 4.kursa studenti.

Pētījuma priekšmets

Autoru pētījuma priekšmets ir anketēšanas rezultātā iegūtā informācija, kurā ietilpst dažādu nozaru uzņēmumu un dažādu līmeņu vadītāju viedokļi par vadītāja izglītību saistībā ar amatam nepieciešamajām kompetencēm. Anketēšanas rezultātā iegūtais pētījuma priekšmets ir par to, kas, pēc vadītāju domām ir vissvarīgākais priekšnoteikums, lai kļūtu par labu un veiksmīgu vadītāju, kā arī vadītāju sniegtā informācija par viņu iegūtās izglītības līmeni un kāda ir iegūtās izglītības nozīme, pildot vadītāja pienākumus, kā arī par iespējamību iegūt papildus izglītību, kas noderēs amata pienākumu veikšanai. Anketēšanā piedalās dažādu līmeņu - zemākā, vidējā un augstākā - vadītāji. Dažādu līmeņu vadītājus autori izvēlējās aptaujāt, lai pilnvērtīgi varētu noskaidrot attiecīgo izglītību ieguvušo vadītāju reālā ieņemamā amata nozīmīgumu.

Pētījuma mērķis

Autoru pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik liela ir izglītības loma organizācijas vadītāja amatā un viņa darbā. Pētījums pamatojas uz anketās iegūto rezultātu, kā arī izpētīto darba piedāvājumu saturu pētīšanas rezultātā iegūto informāciju. Autori apzinās, ka anketēšanas rezultātā varētu rasties arī rezultātu nesakritības, jo aptaujāti tiek vadītāji ar dažādiem izglītības un vadītāju līmeņiem, kas varētu novest pie tā, ka kāds respondents saprot jautājumu nepareizi, līdz ar to tas ietekmēs arī kopējo anketēšanas rezultā iegūto informāciju. Tomēr, autoruprāt, tieši anketēšana ir visprecīzākais veids, kā apzināt liela skaita respondenta dažādos viedokļus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants