Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mana personīgā audzināšanas teorija', 1.
  • Eseja 'Mana personīgā audzināšanas teorija', 2.
  • Eseja 'Mana personīgā audzināšanas teorija', 3.
  • Eseja 'Mana personīgā audzināšanas teorija', 4.
  • Eseja 'Mana personīgā audzināšanas teorija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot pagājušo gadsimtu ievērojamo pedagogu darbus, šajā darbā es mēģināju tos saistīt ar mūsdienu audzināšanas kontekstu. Un, akcentējot aktuālākas problēmas audzināšanā, es cenšos rast atbildes uz jautājumiem: “Ko audzināt?” ,un
“Kā audzināt?”.

Runājot par audzināšanu, ir vērts aizdomāties netikai par to, kāda loma ir audzināšanai bērna personības veidošanas procesā, bet arī par to, kāda loma ir audzinātāja personībai šajā procesā. Šeit es gribu citēt dažu nozīmīgo autoru vārdus:
“Audzinātāja personības ietekme uz jauno dvēseli ir tas audzināšanas spēks, ko nevar aizstāt ne ar mācību grāmatām, ne morāles sentencēm, ne ar sodu un pamudinājumu sistēmu” – K. Ušinskis.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants