Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 1.
  • Paraugs 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 2.
  • Paraugs 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 3.
  • Paraugs 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Visvairāk abās ģimenēs patēre tādus miltus produktus kā maize.
Maizes produktus izvēlas vietējo Latvijas ražoto preci, kas ir pozitīvs faktors, savukārt makaronus pērkam Italijā ražotus, jo tiem ir gan kvalitāte, gan pieejama cena. Pozitīvs fakts ir arī tads, ka tiek izvelēti arī veselīga uztura produkti, piem., kā diedzēti graudi un sēklu maize.
Divas ģimenes patērē 13,12 Ls nedēļā iegādājoties miltu produktus, kas veido Ls 1,64 uz vienu ģimenes locekli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants