Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus un tā attīstība', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus un tā attīstība', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus un tā attīstība', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus un tā attīstība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Lai runātu par reklāmu un reklāmas tirgus attīstību, ļoti svarīgi ir izprast un zināt, kas tad vispār ir reklāma. Tieši ar šo jautājumu arī tika sākta vieslekcija. Pirmkārt, tika uzsvērts, ka reklāma ir naudas investīcija. Ieguldot naudu reklāmā, vēlāk tā tiek atgūta ar uzviju. Vārdnīcā reklāma tiek definēta kā ziņu, informācijas izplatīšana; informācijas izplatīšanas kopums. Tāpat arī kā uzraksti, plakāti, radiopaziņojumi, sludinājumi, video – vai kinosižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u.c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi, popularizēt kaut ko, lai palielinātu pieprasījumu un gūtu peļņu. Tika uzsvērts, ka reklāma vienmēr ir apmaksāta. Kā jau minēju, reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana. Pēc likuma reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi, tā nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem, un tajā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants