Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkts un tā vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Produkts un tā vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Produkts un tā vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Produkts un tā vadīšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

5. Dzīves cikls.
Tagad kompānija atrodas brieduma stadijā. Nedaudz samazinājās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo preci jau ir atzinis pircēju vairākums. Dotā momentā kompānijā ir stabilais briedums. Realizācijas apjoms ir nemainīgs, jo o nodrošina atkārtotie pirkumi. Firma, lai tik un tā palielinātu realizācijas apjomu izmanto mārketinga pasākuma modifikāciju:
• Piedāvā dažāda veida atlaides;
• Izmanto reklāmu- televīzijā, radio, presē;
• Aktīvi piedāvā garantijas;
• Piedāvā servisa pakalpojumus.
Šis cikls būs vēl samēra ilgu laiku – un pēc tam sāksies krituma cikls. Galvenie cēloņi būs:
• Tehnoloģiska atpalicība;
• Patērētāju vajadzību maiņa;
• Konkurences pastiprināšanās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants