Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 1.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 2.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 3.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 4.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 5.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 6.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 7.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 8.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 9.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 10.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 11.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 12.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 13.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 14.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 15.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 16.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 17.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 18.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 19.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 20.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 21.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 22.
  • Referāts 'Uzņēmums SIA "Egle" kokmateriālu produktu loģistikas ķēdē', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma stratēģiskie un taktiskie kopējās darbības mērķi    3
2.  Uzņēmuma loģistikas darbības un mārketinga mērķi    4
3.  Uzņēmuma loģistikas darbības un mārketinga darbības lozungs/sauklis    5
4.  Mārketinga un loģistikas darbības organizācijas novērtējums uzņēmumā    6
5.  Loģistikas elementārās un kompleksās funkcijas uzņēmumā    7
6.  Uzņēmuma mārketinga un loģistikas vide (iekšējā un ārējā)    8
7.  Mārketinga un loģistikas informācijas sistēma uzņēmumā    9
8.  Uzņēmuma vieta loģistikas ķēdē un materiālās, informācijas u.c. tajā    10
9.  Produktu transportēšanas jautājumi uzņēmumā    14
10.  Produktu uzglabāšanas jautājumi uzņēmumā    18
11.  Produktu iepakojums un tā nozīme loģistikas funkciju realizēšanā    19
  Pielikumi    19
Darba fragmentsAizvērt

Loģistikas un mārketinga mērķi ir cieši saistīti ar uzņēmuma kopējiem mērķiem.
Uzņēmuma vadība, pēc tirgus izpētes datiem, ir secinājusi, ka bez esošā pieprasījuma, firmas produkcijai pastāv liels potenciālais pieprasījums, jo ražotā produkcija ir no ekoloģiski tīriem, veselībai nekaitīgiem materiāliem un atbilstoša ES standartiem. Tādēļ nospraustie mārketinga mērķi ir saistīti ar potenciālo patērētāju informēšanu par firmu, par tās produkciju, kā arī ar produktu attīstību, par pamatu uzņēmuma mārketingā ņemot attīstošo mārketingu ar saukli: “Produkts pircēja labsajūtai”. Kā mārketinga mērķus var izcelt:
1.izstrādāt jaunus produktus tirgus iekarošanai;
2.attīstīt un pilnveidot ekskluzīvo biroju mēbeļu ražošanu;
3.samazināt katra izstrādājuma vienības izmaksas;
4.palielināt pārdošanas apjomu;
5.palielināt ražošanas apjomu;
6.palielināt firmas atpazīstamību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants